BILD-BOMB-FRÅN-ÅLANDSRESAN

så gåre när man sitter i telefon halva morgonen (a) hihi.
men trevligt är det om inte annat.. :)

sladden till min systers kamera är borta, så ja kan inte lägga in dom bilderna från kvällen.
grönsaksfesten hos Hercules, festen hos Emelie, eller ängby.. tråkigt.
men vi ska fixa en sladd, :D

men, ja bjuder på bilder från Eckerö sålänge, :)


på väg mot Åland


Åland


Emelie och jag :)


Emelie och Jennifer på åland ;)


titanic... hahaha! på fel sida båten xD


mina glada med resenärer, :)


glatt födelesedagsbarn, :D




lite girl prower med, ;)


åland


jag och världens bästa Emelie, :)


syskonen Sangheim , :)

nääää, nu ska ja kila till jobbet. :) ni får fler bilder senare, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0