BIRTHDAY-KID

Hejsan världen.

21 år, känns inte ett dugg skillnad från 20. men än att man verkligen börjar bli vuxen?
igår sa min faster att snart är jag i den åldern då man kan sluta räkna, och ja, det är fan sant.
vad är det, efter 25 (eller iaf 29) vill man inte bli äldre.
och att helt plötsligt vara 21 ist för 20 känns som ett jätte stort hopp. hm...

men, jag hade en kanon födelsedag. den firades med familj och vänner, och det var mysigt.
syster bakade kladdkaka så jag vart superglad, och mamma köpte en glasstårta till mig.
(eftersom ja själv köpt smörgåstårta, men det äter inte jag, men dom ja bjöd äter de..)
också fick jag fina paket.

drink grejer, alltså en shaker, ett mått, en iskrossar maskin, drink mix och en drink bok.
och lite kläder också.
super helt enkelt, :)

mamma vart jätte glad när jag gjorde drinkar åt henne. de gillade hon, haha ;)

idag är det en lugn dag, sen ikväll blire partaj. förfest och fördrinkar hemma hos mig, med Emelie.
sen hoppas jag att grabbarna grus kommer in till stan (eller om vi nu åker med dom, ja vet inte...)

eftersom de flesta dissat denna kväll, så tänker jag ha så jävla kul med dom som kommer. (om det kommer någon?) men ah, ja hoppas.

nu ska ja duscha. hörs sen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0