FÖDELSEDAGS-FIRANDE

Godmorgon allesammans. :)

jätte glad över hur jag mår nu, (fast jag är sjuuukt trött och inte riktigt vaknat till liv)
men imorse när jag vaknad vid halv 9, så mådde jag såå dåligt. mitt huvud verkligen sprängdes. haha.
men nu mår ja inte alls dåligt, :)

igår var jag och Emelie ute och firade mig. jag hade super kul.
Kalas först och träffade lite folk,
sen FAME för att (för första gången) kolla in stället.
men där var det massa roligt folk med, :)

min syster har köpt en grej så man kan lägga in bilderna från kameran (ÄNTLIGEN), så när hon vaknat ska jag fixa det. :)
så länge ska jag krypa ner och kolla The Bodyguard. :)

hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0