UPP-OCH-NER

Hejsan allesammans .

idag är det en sån där blandad dag. jag mår jätte jätte bra, och är super glad.
men mitt hjärta skriker och tårarna rinner..

jag fick ett jätte kul samtal idag. det kan nämligen vara så att jag kaaaanske ska på en typ utav arbetsintervju snart.. eller ja, iaf åka dit och kolla läget. träffa chefen och lite så.
vi får se, men det känns jätte bra iaf. och personen som ringde mig är helt underbar. och jag tror nog hon pratar bra om mig om det frågas.
jag känner mig verkligen glad över detta, men berättar mer när jag vet. :)

men som jag sa, samtidigt mår jag skit. jag känner mig ensamen och tom.
jag vill ha någon här, ha en famn, en trygghet att komma hem till..
någon som ler när han ser mig, någon som tycker att jag är det bästa som finns.
någon som älskar mig..

alla hjärtans dag och födelsedag, samma vecka. jag har nog aldrig kännt mig så ensam, fast jag har så många fina vänner som jag älskar..

jag ska lägga mig ner, släcka alla lampor, kolla film. och somna... jag tänker sova innan kl 12.. ja vill inte vara vaken då.. för i år får jag ingen puss...


vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0