WHISKEY-LULLABY

jag sitter i soffan, på mitt rum.
jag dricker lite utav en godis likör jag köpte i Tallinn..
jag skakar.

jag har skakat sedan jag kom hem idag. typ.
först trodde jag att det var en sockerkick typ, eller liknande. saltkick kanske efter alla chips?
men jag slutar inte skaka.
det är som om jag skulle ha feber, men utan frossan typ. och ja utan febern.

det värker lite när jag försöker röra mig. jag vet inte riktigt vad som händer.
jag känner mig förvirrad, tom typ.. men jag vet inte varför.

jag har haft en riktigt bra dag, och jag mår bra.
jag har ätit och druckit ordentligt och allt sånt..
kan det bara vara, typ, en blandning...?

lycka, oro, kärlek, sorg, förvirring, och allt sånt som snurrar i skallen?
kanske..


det sjuka är, att på något sätt så mår jag bra. jag är glad.
självklart mår jag inte 100%, men det handlar om så mycket annat. men idag är en riktigt bra dag, och jag 'r nöjd. det är först nu jag la mig ner i soffan som ja kände mig, konstig..

hm, men jag ska forts med min braiga dag och hoppa in i duschen, :)
jag skriver sen :)


bjuder på en tok gammal bild från skolan, ^^
saknar de dagarna faktiskt, då man träffade underbara vänner varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0