WORK-NIGHT

Godkväll allesammans.

ida har varit en riiiktigt soft dag. förutom att ja blev uppsliten ur sängen imorse.
okej, det var kanske att ta i. uppsliten blev ja inte.
men lite tvingad iaf. haha.
men det var mysigt, frukost på donken i brist på annat :)

sen åkte vi hem, drack kaffe med mamma, och jag och Emelie fick skjuts till fyrishov.
btw, inom loppet av typ 10 min så var vi med om 2 sidokrockar.. hm.
en av dom var vi med i, den andra precis framför oss. 2 lastbilar, creapy!

fyrishov var helt super mysigt tillsammans med min älskade lillasyster.
vi bubblade en massa, åt lite mat, åt glass, badade lite ute i äventyrbadet (men det var såå kallt, usch), ångbastade lite. ah hade det allmänt bara jätte bra, :)

nu är vi hemma, ja ska fixa lite käk. göra mig redo för jobb. awsome.
dock äre tråkigt, för jag missar Robin på SPICE ikväll, och la famila ska dit.. men men, ja tänker INTE dissa jobbet för våra rivaler liksom. ;) men hoppas de går bra för honom iaf. :)
och troligtvis kommer hela skaran från SPICE bort till oss sen, super kul ju! :)

men, nu blire fix utav mig själv. haha.
hörs kanske sen om ja hinner, annars inatt :)


bild från jobbet i vintras, då när de var som kallast.
så sjuuukt kallt inne i resturangen så jag jobbade i tjocktröja.
var tillochmed kallt inne i disken och köket, :O
hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0