LIFE'S-A-CLIMB-BUT-THE-VIEW'S-GREAT

godmiddag..

jag ska jobba.. vet inte riktigt vad jag ska skriva.
det känns som att jag faller sönder, bit för bit.
jag faller ihop och det finns ingen som tar emot.

jag struntar i vad folk tycker just nu , jag mår skit och vet inte vart ja ska ta vägen.
jag önskar att någon kunde sträcka ut en hand och ta mig till en ny plats.
att någon kunde få upp mig på fötter.

jag mår bra, stundvis.
men sen åker jag hem. hem till ensamheten, hem till en tom säng.
jag klarar inte av det.
därför är jag ist vaken hela nätterna, för att jag inte vågar gå och lägga mig i sängen..
för går jag till sängen,  den tomma sängen. bryter jag bara ihop.
och eftersom jag är vaken hela nätterna, orkar jag inget..

så, min kropp faller ihop. fysiskt och psykiskt... hjälp?

jag behöver tid, men jag vill inte ha tid.
jag behöver läka, men jag orkar inte med läkningsprocessen..
faan. kan någon göra något? :(

ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0