MY-LIFE-MY-DRAMA

jag ska helt enkelt lära mig leva med det.
ingen utgång utan drama för min del?
jag ska sluta gå ut..

du förstår inte hur dina ord sårar mig, eller hur?
du förstår inte att allt du säger gör ont i mig.

men, jag skiter it. jag börjar ett nytt liv.
jag drar, jag gör det.
ett jobb, ett land, långt bort. ja tack?

snart drar jag,

mina fina vänner består. jag älskar er.
ni är det bästa som hänt mig. jag vet vart jag har er,
och ni vet vart ni har mig.

men, man kan inte alltid vara en viking, man kan inte alltid vara stark..
jag släpper ner händerna nu, händerna som håller taket uppe.
nu rasar det in.
ibland får man vara svag, och bara vilja ligga i någons famn som viskar
"Sandra, det kommer ordna sig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0