NIGHT-OH-DARK-NIGHT

god afton..

jag kan verkligen inte sova.. aldrig om nättera.  what's up with that?
spelar ingen roll vad jag gör, hur länge jag är vaken, eller även hur trött jag är.. så kan ja inte sova..

nattens mörker, är min bäste vän. då är allt så oklart. man ser inte riktigt allt, och man behöver inte riktigt skämmas.. förstår ni?


jag ska försöka ta tag i mig själv nu..
än så länge går mitt nyårslöfte bra.. det har ju iof bara gått 2 dagar sedan nyårsafton, men ändå :P haha.
men, jag ska klara det här nu. jag ska bli en bättre människa! på alla sätt.

ha en bra natt allesammans.
jag ska slå på en film, försööööka sova.
sen upp och jobba imorn :( trött tjej...


i wish i had someone like you, to take care of me




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad göru gumman?

2011-01-03 @ 20:54:15
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0