DEPP-FUNKAR-FÖR-MIG

sitter med den lugna/sorgliga spellistan på spotify och tänker.
tänker på allt som vart, allt som hänt, och allt som är..

jag vet att jag kommer få fler kommentarer nu att man ska hitta på saker och glömma och gå vidare.. men det funkar inte för mig. okej?
jag måste få sitta och deppa, sitta och gråta om jag vill det.
jag måste tänka, och få vara ledsen.

hur ska jag glatt kunna gå vidare från något som jag fortf håller kärt?
från något som fortf betyder mest för mig?
jag hoppas ni förstår det.
och om ni tycker det är tråkigt att läsa min blogg då, ja då behöver ni inte titta in här.

alla har perioder i livet som är skit. och ja, min kanske har vart väldigt länge, men så är det bara. ni förstår inte vad som pågår i mitt huvud, i mitt hjärta, i mitt liv. och om ni bara vill ha den glada och positiva Sandra, så kan ni komma tillbaka om ett tag!
för detta är jag, jag är ledsen, jag mår dåligt.-

och visst, jag gillar det inte heller. men nu är det såhär.
och det kommer inte gå över...

sen om ni nu ska kommentera med "pepp" så kan ni åtminstånde skriva vem ni är.
jag tänker inte ta åt mig av s,k pepp när ni inte ens kan stå för vem som skriver vad.

Tack för mig.
bittert inlägg kanske, jag vet.
men jag mår skit, okej. försök förstå ist för att kritisera..

Kommentarer
Postat av: Anonym

det bästa sättet att komma över någon är att hamna under någon annan - stämmer inte

2011-07-15 @ 02:57:54
Postat av: P

Gumman steg ett idag ! Idag kommer du få ett nytt jobb ! Det är jag säker på :) det blir ett steg på vägen ialf , lite mera pengar så kan du göra massa roliga saker! Resa lite osv . Små saker Gör mycket ! Du vet att jag inte bryr mg om dina Depp grejer :) alla är där någon gång och då behöver man bara tid , man bestämmer liksom inte själv när man ska bli glad . Men du borde söka upp en läkare ialf , Du kanske behöver några tabletter ! Det han vara anti Depp , eller så km du sakna vitaminer i kroppen , små saker kan liksom göra allt värre ! Men det kommer lösa sig , det kommer bli bra ! Älskar dig

2011-07-15 @ 06:24:22
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0