EVERYBODY-HURTS

Hejsan alla där ute..
det är kul att se statistiken så hög, men tråkigt att ni aldrig lämnar märke..
eller vem ni är som läser..

detta inlägg är mest menat till mig själv, för att skriva av mina känslor mitt i natten då jag egentligen vill sätta mig i ett kolsvart rum och gråta. men, jag skriver ist. och ni behöver inte läsa eller tro att ni förstår. mina närmsta gör det. och kanske inte ens dom.. inte allt.
tyck att jag dravlar och är konstig, men det är emnat för min egen del.. jag förstår mina ord och mina känslor..


klockan är snart 02.00, och jag kommer aldrig kunna somna inatt.
mina tankar snurrar, och jag vet inte vart jag ska ta vägen.

inombords skriker jag, efter saknad, längtan, minnen. det gör så ont.
jag önskar såå mycket. jag vill bara vara där. där du är.

jag vet att jag förmodligen aldrig kommer få känna allt det där igen.
jag vet att jag gjort fel, och att så mycket runt om, är mitt fel.
jag borde egentligen släppa och gå vidare, för din skull.
jag kan inte, jag vill inte.
jag blundar, önskar och hoppas.

om det någonsin, kan bli bra. så kommer jag vara den lyckligaste tjejen i världen. jag skulle göra allt.
men jag börjar inse att det är försent. för allt jag gör, så blir du bara besviken.
förlåt. förlåt för allt.

jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: "hemlig"

Allt blir bra om man bara ger det tid att försvinna. jobbigt i början men kommer kännas bättre senare. sluta tänk och gör bara det som du känner för för just den stunden.

sluta tänka vad "den" kommer att tycka/göra m.m gör det som gör dig glad.

finns så många där ute som kan få dig att känna det igen! vet inte om du pratar om en kille eller kompis men vilket som så finns det någon där ute. bara man ser till att ha det kul och njuta så dyker den upp där du minst anar det!



Trust me!

2011-07-14 @ 03:18:11
Postat av: Anonym

till "hemlig"

jag menar inte att trycka ner dig eller så men vad fan? är du trög eller?

allt blir inte bra, för saker lämnar ärr, vilket betyder att det inte kan bli bra på samma sätt som förut men att det fortfarande kan bli bättre än skit. idiot

2011-07-15 @ 03:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0