FÖR-PEPP-FÖR-ATT-SOMNA

Hejsan hoppsan.
jag borde sova, helst nu, helst nyss, helst för flera timmar sen.
men jag är fööör peppad.

om några timmar (3,5!!!! ojojoj, sooova) så åker jag och Emelie mot Karlskoga och Putte I Parken.
helt sjukt juh!

har packat hela kvällen, och paniken över att man glömmer massa saker är olidlig.
jag har kollat igenom packningen och Emelies super bra Packa PIP's Packsäck lista flera gånger, men ändå känns det som om man glömt hälften.. åååh.

jag har färgat håret med, men det enda jag inte hann med var att göra en PIP skiva för bilresan..
vart massa strul med nedladdningar och skit. vi får nöja oss med att peppa till på det vi har helt enkelt :P

För er som inte vet, så ska vi åka till karlskoga för en festival som heter Putte i Parken, och jobba som funktionärer.. vi ska vara där 09.00 imorgon, därför vi åker så tidigt. ska hinna med att få upp tältet med, :P
festivalen börjar på onsdag och slutar på lördag.

Vi har ännu knappt nån aning om vad vi ska göra eller hur ofta man jobbar, :P men jag vet iaf 2 pass jag har då jag ska stå i entrén (som jag fattat det iaf..) haha.

det bästa av allt, är att min idol Ke$ha kommer dit på onsdag natt. hennes första Sverige spelning, och jag hoppas SÅÅÅ att jag kan se henne!

det kommer bli en galen upplevelse, och vi kommer komma hem med en massa minnen och historier. :)

nu ska jag verkligen försöka sova, vet inte om jag är för nervös. haha.
hade vart lättare om man haft någon att sova med, :/
det kommer man ju sakna..
tur att ett tält inte är så stort, kommer få närhet av Emelie :)


ska försöka mmsa under vår vistelse, :)

PUSS ALLESAMMANS, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0