JOBB-HELG

Hejsan hoppsan.
tröttaste tjejen i världen som sitter på denna sida skärmen..

Hade as kul igår i stan med Fia och hennes arbetskompisar. hängde i stadsparken med lite vin på bryggan först, as mysigt och bara vara. sedan vart det flurran (flustret).. första gången för både mig och Fia, :P
men jag vart positivt överraskad, dock var vi ju inte in en enda gång, utan hängde bara där upp på altandäcket med några glas vin, MASSA folk och dans.
det var super trevligt!

men, de vart ju sent. så tog arlanda bussen hem, gick från statoil, hem och sov några timmar, gick tillbaka till bussen och åkte vidare. haha.

men har haft en bra dag, joinat fina Pauline idag när hon lunchade, sen åkte jag hem.
sov ett par timmar, gaaaalet trött kan jag lova!

men nu har jag och syster käkat middag, supergott!
så ska göra mig redo, vakna till och så, innan jag ska gå mot jobbet.

första natten på 2 veckor nu, ojoj. hihi. dessutom 30:- ölen ikväll.. tungt. känns som de kommer mycket folk. men men, de kan bli kul.
har ju min fina vän som är med och jobbar ikväll =)

men vi hörs senare, ;)
om inte annat, ha en as bra fredags kväll allesammans, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0