KVÄLLEN-AV-KVÄLLAR

ojojoj, allt hände igår tror jag.

det var lekar,
badande,
någon var avklädd,
hercules klädde ut sig och uppträdde som hip hopare som för alla oss som känner honom var SJUKT kul att se,
folk fick slå sönder datorer,
det var skratt,
det var tårar,
det var lycka,
det var ångest,
det var gott vin, och även äckligt vin,
jag vart bestulen på mina skor,
så det vart barfota på statoil för pizza,
det vart dans på krogen tills stängning,
det vart kullerbyttor på dansgolvet (så min axel är mos idag...)

men, det var en bra dag. det var underbara vänner (och mindre bra vänner...) som förgyllde min kväll.
längtar redan tills jag kan få en till helflippad kväll!

thank you my loves <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0