MITT-PÅ-DAGEN

Heejsan hoppsan!

jag är hemma en snabbis, innan jag ska vidare ner mot ängby för lite jobb.
var i knivsta straxt efter 14, så mamma hämtade mig så vi hann ses lite.
mamma åker bort på semester, så nu hann vi ses innan hon åkte. mys!

så, det blir jag och Nellie hemma, :)
Skulle vart själva enda tills lördag, men Emelie och Kracke kommer hem imorgon fick jag veta, så lite sällskap får vi iaf. haha.
men ikväll ska vi mysa bara Nellie och jag :)

Ska alldeles straxt kila ner mot byn och några timmars jobb..
hoppas på väldigt få timmar, så jag kan få bli klar, och komma hem.
dessutom diskutera det som måste diskuteras där nere..
mer om det sen.

meeeeen, dags att kila. uppdaterar mer senare!

PUSS

Happy faces!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0