NYTT-LIV

Godafton gott folk.

egentligen så hoppas jag att ni alla ligger och sover vid detta laget, men, det är ju sommar och de flesta har semester, så det är väl fullt ös överallt? haha.

Jag har just bäddat ner mig i sängen helt (har legat och halvsovit och slö tittat på film i sängen innan) men nu kröp jag ner, redo för John Blund. hoppas han kommer inatt iallafall..

Jag vet egntligen inte vad jag ska skriva.
Jag är ju typ mitt i en blandning i mitt liv nu-.

samtidigt som jag är ett VRAK (ja, stora bokstäver) så är det en av de lyckligare stunderna i mitt liv.

jag har fått ett nytt jobb, som jag älskar enormt. jag trivs som fan, allt går bra (hittils) jag tycker jag lär mig rätt snabbt. och allt börjar flyta på.
jag får äntligen jobba med Pauline igen, som ger mig så mycket kraft.
den människan är otrolig. hon gör mig såå mycket gott.

jag har världens finaste vänner runt omkring mig som stöttar mig i allt jag gör. vänner som hela tiden undrar, och bryr sig.

jag har världens finaste familj, och världens bästa vovve. som dom, också, ger mig styrka hela tiden, även fast dom inte riktigt vet att jag behöver det.

men trots allt underbart, så fattas en del.
en väldigt stor del, som nog gör mest ont.

och ja, vi vet ju alla vad det är. jag ska inte deppa eller så i detta inlägg, men det är tungt.
ni som verkligen känner mig, förstår- ni andra kanske anar. sen kanske det finns någon som läser min blogg som jag inte ens känner? (tror jag iof inte ett dugg på, but still..) ni vet nog iaf inte ett skvatt vad jag pratar om.

men sak samma, det gör ont. och det kommer det göra under en längre tid, går inte att ändra på. jag hoppas bara på att ödet kanske har någon nyplaneradväg för mig, som jag kommer till rätt snart?


iaf, inget depp.
men, jag ska försöka komma igång med mitt nya liv nu när jag äntligen fått ett sånt bra jobb!
jag ska VERKLIGEN försöka.
inget hets, inget "neeej sandra, du får inte", utan jag gör det för mig själv, för då kommer jag må bättre.

det känns som om jag äntligen är i ett steg på väg mot rätt riktning.

Sov gott allesammans, festa lugnt, eller festa åt mig med!
puss och godnatt!



känn kraften!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till jobbet! skit kul för dig att det börjar gå bra.

brukar följa din blogg ^^

hur fick du jobbet på Arlanda, hehe vet du om de söker mer folk?

Lycka till i livet och håll andan uppe.

verkar väldigt cheesy men men :)

alla behöver pepp och verkligen när det nu rullar på!

2011-07-25 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0