SATANS-FOT

Hejsan hoppsan gott folk! =)

Hoppas alla haft en skön dag i solen, i sure have!
dagen började med musik och mys häng här hemma. sedan en snabb tripp till Väsby C, där det sas vara *vääärldens* rea på skor, men jag hittade ingenting. och ni som känner mig, vet att jag alltid hittar skor!

hittade några par jag fastnade för, men antingen svindyra och ingen rea, eller inte fanns i rätt strlk... :/

dock var det jobbigt för mig att ens köpa skor, kan ju bara prova högerfoten, eftersom min vänstra fortf är helt uppsvälld sedan bettet.
kan inte ens ha på mig flip flops längre, för svullnaden är för hög, så jag får inte in foten, :/ suck.

så idag har det vart lindad fot och kryckor för min del..

efter det åkte jag till Eve (som var hos sin mamma) och solade och badade lite i pool. super skönt!

Nu ska jag och mamma ner på mitt jobb och äta middag, lillasyster har ju hoppat in extra då jag inte direkt kan jobba med kryckorna. haha.
ska se om Y kanske kan fixa något gott grillat åt mig, ;)

sedan blire kanske kaffe uppe hos familjen Alm, Linde, Markkanen (ja allt vad dom nu heter!) haha.

men, nu blire kanske lite mascara på innan vi drar. ha en mysig kväll!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0