TRÖTTIS

Heejsan hoppsan, slocknade till en sväng efter stadsturen. hoooops (A)

Nu ska vi iväg igen, dags att åka och storhandla nu, det blir arlandastad :P
sedan får man se vart kvällen tar sig, :P

jag är sjuuukt sugen på att gå ut, träffa folk och ha det allmänt bra. (inte så mycket dans kanske då min fot varit som den varit) men allt de andra, :P
dock vet jag nog seriöst ingen som ska/vill ut ikväll. jippi! =(

så, någon som läser detta och är sugen på nått, call me =)

Och ja, jag kan meddela nu också att jag faktiskt kan gå på min fot igen, och jag får tilloch med på mig skor på båda fötterna idag =)
kryckorna är härmed också fråntagna mig, och nu håller vi alla våra tummar för att det ska gå bra, och inte bli värre, :D haha.

nu ska jag fixa till mig, sen kila.
och som sagt, ring om ni är sugna :D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0