WISH-ME-LUCK

Godmorgon allesammans!

kan inte minnas sist jag var uppe såhär tidigt.. eller jo,morgonen vi drog till PIP, då gick vi ju upp 4.. haha. men iaf, utom då, så typ senast var väl när ja gick i skolan... eller kanske jobbade på Svettis... hm.
läänge sen iaf, ;)

nu ska jag iaf snart iväg på äventyr.
är sjuukligt nervös så håll tummarna för mig, trots att ni inte har en aning om vad det handlar om. (eller jo, vissa av er vet..) men iaf =)
jag ber er hålla tummarna för mig ändå!

jag vet inte när jag kommer ha tid att uppdatera sen, men jag skriver så fort jag kan om det gått bra eller så. och ja, kanske tillochmed vad som hänt idag :)
jag kan säga att det är ett stort steg i mitt liv!

men, sussa vidare alla som kan, sen ut i solen med er. ser ut att bli en bra dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0