ÄR-SOMMAREN-ÄNTLIGEN-HÄR-?

Heeejsan hoppsan allesammans, :)

äntligen verkar sommaren vara här, klockan är halv 12 på kvällen och det är sjuuukt varmt ute. jag älskar det. och ja visst, det kan vara jobbigt på dagarna när det är så här varmt (speciellt när man jobbar..) men man ska inte klaga.. för om nu sommaren äntligen är här, kan den gääärna få stanna, :)

Idag gick jag och min syster ner till Särsta och låg och solade och badade, ur skönt!
sedan begav jag mig ner i byn för att jobba.
gick super bra att jobba diag och tiden rann iväg, har alltid så kul med Yousef i köket. haha. vi kommer på så knäppa saker att prata om, :P

sedan vart jag upplockad av mamma och syster och vi skulle åka på "tjej-kväll på Team Sportia",.. men den sög, var ingen speciell tjejkväll eller speciell rea alls, skit tråkigt. men mamma lyckades hitta lite träningskläder, :)

så, vi pkte till gränby ist. käkade middag utomhus, pasta carbonara. MUMS.
sedan lite shopping..
jag fick med mig hem,
en sommarklänning, jääätte fin.
en jumpsuit, riktigt skön.
ett par jeans shorts.
ett vanligt vitt linne.
och 2 par örhängen
och ett armband.

är nöjd med mina inköp :)
ska försöka ta bilder och visa er imorgon =)

Nu på kvällen har jag städat mitt rum, super rent och fint nu.
bäddat rent i sängen, inse vad skööönt det ska bli att gå och lägga sig, :D

men nu ska ja slå på en film, chilla lite, sen sova :)
hörs nog imorgon, troligtvis inte ikväll iaf. haha.

puss puss sötnosar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0