I-WANA-SEE-HOW-YOU-LOOSE-CONTROL

Godmorgon, typ inte alls.

har vart vaken ett tag. hunnit med att kolla på film (Streetdance) och städat mitt rum.
det var saker överallt verkligen, så jag städade upp allt.
känns skönt nu. :)

har hunnit med att fixa mig iordning för att snart gå mot jobbet också,
ser inte riktigt fram emot att jobba.
vill ha sommarlov. hänga på stranden hela dagarna och sola och bada.
bada verkligen. efter denna helgen när ja badade massor så inser jag nu hur skönt det är.
jag är verkligen en badmänniska!

men men, det är bara bita ihop och gå mot jobbet.
kanske händer det nått kul ikväll? vem vet .
inga planer, men jag hoppas någon skojig människa kan ringa och komma med förslag, :)

nu ska jag kila, så ha en bra dag allesammans, :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0