TANKAR

Godafton, mitt i natten..

just hemkommen från Emelie. (eller ja, vart hemma en liten stund)
denna kväll var precis vad jag behövde.
en bra film, vin och en massa tjejsnack.

jag behövde verkligen prata av mig, och tack Emelie för att du finns här och lyssnar♥


allt känns så konstigt just nu. man stretar emot alla motgångar och försöker hoppas på lite nytt liv i luckan. jag önskar varje dag efter nya möjligheter, nya lösningar. gällande allt.

jag önskar så hårt, att allt kan bli bra.
för oss,
mellan oss,
för mig,
ja, med en massa saker.

det finns personer som betyder så mycket för mig, och det finns personer jag gör allt för.
och som jag vet skulle göra allt för mig.

sen så finns du.

du som ger mig hopp och lycka.
jag blir glad när jag ser dig, och när jag pratar med dig.
jag önskar att allt kunde se annorlunda ut.
jag vill att allt ska vara bra.
hoppas du vet det.
jag gör vad som helst, du betyder mest.


musiken dunkar i öronen nu, i takt med min huvudvärk..
för mycket vin? (njee, jag borde ju vara rutinerad av tisdagskvällar, sen förra sommaren.. haha, eller det senaste året tillochmed!)
jag ska snart krypa ner och sova.

imorgon väntar en dag på stan med syster, och lite tid med mamma med.
sedan kanske färga håret?
har köpt en färg jag tror kommer bli awsome.

sov gott allesammans, jag ska försöka mig på det.
Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0