TISDAGS-VIN-OCH-FIRANDE

God afton gott folk!

Jag sitter nu hemma hos Emelie med ett glas vin och lite tjejsnack,,
eller ja, mest så pratar Adrian, men han är söt att titta på, så det gör inte så mycket.

det som jag skrev och bad er hålla tummarna om, gick precis som vi ville.
därför sitter vi nu och firar med vin.
(dessutom är vi båda lediga imorgon, och det är ju trots allt tisdag!)

jag tänker fortf inte berätta vad det handlar om, det kommer när det kommer.
men jag är super glad.
kommer få vara med om något riktigt spännande och roligt med en av mina bästa vänner. UNDERBART!

så, ville bara uppdatera lite, så ni vet att jag lever, och jag mår riiiiktigt bra just nu.

hörs sen gott folk, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0