"ALWAYS-BEEN-A-SUCKER-FOR-THE-READHEADS"

-Angelina Jolie , gone in 60 seconds.
en av världens bästa filmer verkligen!!

Godmorgon!

jag har sovit rätt okej inatt (när ja väl somnade)
men vaknat oroligt en hel del gånger.. inte så najs.
men när jag väl sovit har det vart längre stunder, och skönt. på god väg till bra iaf?

nu är jag iaf uppe, sitter och snaskar på chilinötter (big surprise...) och dricker vatten.
inte sugen på något annat alls.. suck.
borde kanske göra mig någon macka? eller äta flingor... får se.

Eve ska ringa snart, typ any minute. ska se om hon ska komma till mig idag, :)
jag ska fråga henne om hon vill hjälpa mig med en grej också, vi får se vad hon säger..
isåfall blire en surprise till er sen, ;)

nu ska jag nog gå och kika i köket efter nått gott. :P
men jag hör av mig om ett tag ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0