AM-I-YOU'RE-FIRE?

*I want it that way,,,*



God afton..
jag ska inte vara långvarig idag faktiskt.
har en riktigt dålig idag. allt känns skit och jag känner mig fullständigt värdelös..

Eve förgyllde dagen en aning. hon kom hit och vi åkte ner till knivsta och lunchade.
massa skitsnack, skvaller och annat mys. älskart.
ofc så var vi ju på SPICE, haha. som Eve sa, "nya innestället i knivsta!"
men, det är ju enda sjysta stället med bra mat OCH fika. så, det är ju awsome!

men annars har jag bara legat hemma idag, suger.
Eller ja, Sandra, Alwa och Cornelis kom hit en sväng. det var mysigt.

men men, ikväll äre dags för jobb. känner mig egentligen för ostabil för att jobba. men, man måste väl sånt.. man måste få ihop sina timmar, så många som möjligt iaf.
speciellt efter denna sega vecka som vart sjuuukt lugn. (och det är =vääldigt få timmar!)

Och btw, jag fick en anonym kommentar också..
(snälla kommentera vilka ni är.....)
som frågade hur jag känner Wiktor.. och eh. jaa.
han brukar vara på mitt jobb, och jag på hans. haha. egentligen är vi ju typ rivaler? haha.
men ah, ja vet inte riktigt hur vi lärde känna varann, men :P


men, nu ska jag försöka spackla på mig ansiktet och föööörsöka se pigg ut.
ha en bra fredag allesammans.
festa hårt från mig med, jag skulle verkligen behöva det!
(och om några uppsalabor ska på flurran och crash diet ikväll, festa verkligen från mig med isf!!)


Jag och finaste Cornelis idag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0