ÄNTLIGEN-SÄNGEN

Godnatt, vill jag skriva. haha men kanske ska vänta tills ja ska avsluta inlägget? ;)

ikväll var en skit tråkig kväll på jobbet.
allt var jätte segt, inge folk över huvudtaget först och allmänt jävla dött.
hatar det, för det finns verkligen ingenting att göra.
ett tag gick jag och Yousef in i köket och gjorde vääärsta städningen..
till och med liksom, fan vad illa!

hatar knivsta folk ibland.. jag menar, idag kom det rätt mycket folk ändå..
men för fan, KLOCKAN 2!! då stänger vi ju förihelvete om en timme.
usch, fy och blääääh.

enda roliga var väl att mamma och A-K kom ner, alltid kul :)
och sen kom det ju en del folk man kände med. skoj skoj.
men ändå, fortf värdelöst..

så, min kropp är heelt slut nu. jag känner mig verkligen svag i kroppen.. usch.
så, jag ska krypa ner i min varma säng nu.
ensam dock, hate it..
och imorgon ska jag sova läääänge.
om ingen väcker mig, eller om ja blir för hungrig, för då vaknar ja.. :(

sov gott alla, hoppas ni haft en awsome fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0