HAPPY-NIGHT

trots att jag inte kan sova..

älskade Pauline kommenterade direkt förra inlägget.
och jaaa vad jag vill ses på onsdag!
tell me when and where.. :)

har precis legat och tittat på Mulan. (jag har världens dille för disney nu...)
och gud vilken fin film det är :) haha.

jag har lite ont i kroppen, och i huvudet.
jag har mycket tankar som snurrar och jag är trött.
men jag kan inte somna. hatar't!

men, nu ska jag ut med Nellie en sista gång, sedan ska jag krypa ner i sängen.
kanske läsa lite L.A Candy tills ögonen stänger sig själva typ.
sounds great!

sov gott allesammans, så hörs vi imorgon!


snälla ge mig sommar och härliga uteserveringar NU! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0