INTE-NICE

har en skit dålig dag. pallar inte gå ut med varför i en öppen blogg.
men det är bara crap idag helt enkelt.

är fruktansvärt less på så mycket skit just nu.
och sen vänner som sviker hela tiden gör ju inte saken bättre.
åååååh, usch


sen har min helvetes telefon fått för sig att krångla med..
den vill inte ladda. det är telefonen det är fel på, då min laddare funkar i mammas telefon, och hennes laddare funkar inte heller i min.. den vill bara inte.
ingenting hjälper. jäääävla skit.
den är inte ens ett år gammal ju!
aja, det blir till att åka till 3 imorgon. ganska bra egentligen.
passa på att kolla om man kan byta abbonemang...

aja, ja kanske skriver sen, om ja blir på bättre humör... SKIT DAG!!! =(

Kommentarer
Postat av: star

är jag en av dem tycker du?<3

2011-03-14 @ 14:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0