NO-NEED-FOR-THAT-NOW

Godkväll.

det blev inget mmsande, sorry.
men allt vart väldigt stressigt när vi i sista minuten bestämde oss för att ta den tidiga bion. haha.
mamma fick komma och köra ner oss till tåget, gick direkt med raska steg för att hinna köpa biljetter (och hoppas att det fanns platser kvar) och köpa popcorn och dricka.
hann precis in till bion när reklamen började. haha.

såg filmen, gick direkt till tåget, direkt från tåget upp till mammas jobb och åkte hem.
kom hem lagomt till BB och sedan lite snack med mammsen och syster i soffan.
en hel kväll med andra ord. :)

nu har jag super ont i huvudet igen, det är ju... kul! not..
men, det är väl stressen antar jag.
måste ta tag i detta right away. kan inte ha det såhär längre... suck.

så nu ska jag faktiskt sova tidigt. (eller ja, försöka mig på att sova tidigt)
jag ska hoppa in i duschen nu, duscha suuuper varmt och sedan (utan att titta på datorn) slänga mig i sängen. och sedan bara hoppas på att de funkar och jag kan somna.

imorgon väntar en shopping dag med Eve, :)
hörs imorognbitti :)

SOV GOTT :)

btw så har en ny film premiär imorgon..
I Am Number Four. den verkar grym.
och denna hunk är ju med, ;)
måste se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0