SCHNYGGT!

Hejsan hoppsan igen.

haft en helt fantastisk morgon.
Eve kom förbi med sin "lilla" Theo. så vi släppte ut hundarna på baksidan.
dom sprang och sprang och roade sig själv, så jag och Eve satt och njöt i en varsin solstol.

nu har jag gjort mig redo för en ny dag.
och vet ni vad?
jag känner mig jävligt snygg idag!! är inte det typ hur bra som helst?
dock hade jag önskat att mamma var hemma så ja kunde få skjuts till knivsta,
för idag SKA jag köra på mina kilklackar, :) haha.

jag kör på skinnbrallor och en beige, transparant tröja från Gina. älskart. '
ska försöka få en snygg outfit bild sen så ska jag visa er.
älskar när man tar på sig nått sånt som man bara känner sig as läcker i!

ikväll efter jobbet får vi se,
ser ut som att det blir till att träffa älskade Kajsa =) har saknat henne så!!
men nu ska jag bege mig ner på byn.
hörs under dagen, :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0