SHOW-ME-THE-MEENING-OF-BEEING-LONELY

God kväll världen.

jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, eller vad jag vill skriva om.
jag vill egentligen skriva sååå mycket, men kan inte.
jag tänker inte skriva ut mitt liv i bloggen.

just nu sitter jag hemma. i soffan, ensamt och jävligt.
men det kanske är bra ändå.
jag behöver vara med mig själv..
jag skulle behöva semester.. åka iväg. själv typ.
kanske borde åka till pappsen och hälsa på vid tillfälle.. någon helg.
åka upp till norrlandsskogarna och bara vara.

inget dator, inget internet, ingen mottagning på den vanliga telefonen. awsome.

just nu sitter jag och lyssnar på musik, och drömmer mig bort.
drömmer om en tid då allt kan vara bra. kommer jag komma dit?
jag vill inte vara ensam mer..

och nej, ja är inte ensam. jag har så många fina vänner som jag älskar.
men trots det, så känner jag mig såå ensam.
och jag vill inte mer.


usch, det blir bara en massa svammel när man mår såhär.
det blir inget vettigt skrivet.. faan :(

jag ska lägga mig i soffan, läsa och vara borta en stund.
hörs kanske sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0