TIME-WILL-TELL

Hur många misstag ska man göra i livet, innan man lär sig?
för jag är helt förvirrad, och livrädd...

samtidigt som jag vet precis vart jag vill att detta ska leda, vart jag vill ha min framtid, så vill jag så mycket mer samtidigt. hur ska man veta att man gör rätt?
och är det verkligen värt det? hur vet man..?


jag vill sticka härifrån.
antingen till en stad långt härifrån, där ingen känner oss.. eller till ett nytt land.
strosa ner för gatorna, hand i hand. inga blickar, ingen som dömer.
skaffa ett nytt liv, få nya möjligheter. med dig.

varför ska allt vara så svårt?




nu ska jag iaf städa iordning lite. mitt rum, och fixa disken tänkte jag..
sedan ska jag ta en lååång dusch och bara ta det lugnt.
sedan blire som sagt bio med syster, men hör av mig innan det, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0