TRUBBEL

enda sen blogg.se hade problem, har ja inte kunnat logga in..
ja har sett att alla andra kan sen dom fixade det, men inte jag. STINKS!

men nu, är jag tillbaka, :)

i livet händer inte så mycket mer än jobb, jobb och jobb just nu.. men men, det är nice.
igår var den en kanon härlig kväll på jobbet, mamma och A-K var nere, loved it!

ikväll har vi karaoke deltävling, del 3 av 8.. hoppas de kommer lite folk,.
behöver verkligen få jobba på nu, för så fort ja stannar upp känner jag smärtan i min nacke.
den är verkligen galen. har så sjukt ont. det skadar hela huvudet med.
jag vet inte vad jag ska göra, :(

alldeles snart ska jag kila iväg mot jobbet iaf, har käkat 2 st piroger.. tror ja kommer bli hungrig igen, ;/
men, då får ja väl ta en pizza slice eller nått.. haha.

ja hade önskat att ja kunde ligga hemma ikväll, med sällskap. legat framför en film och bara myst. det skulle verkligen vara ultimat just nu.. men jobba bör man.. =/ blääääh.

men anyways, nu blire fix fix för min del.. sen ska jag drömma mig bort, till en varm famn.. :)
ha en bra lördag folket. :)


känner, att jag behöver få känna den där lyckan igen.
den där lyckan som du lyckas ge mig.
den där lyckan som gör att det pirrar i magen.
den lyckan som gör att man känner sig trygg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0