VILKEN-KVÄLL

Hejsan alla glada!

jag har haft en sjuuukt bra kväll med Kajsa.
först efter jobbet så tog jag tåget till stan, vi träffades på stationen!

vi drog ner till Eko, där vi drack ett varsitt glas vin och började tjattra.
guud jag har verkligen träffat henne för lite, shit vad jag insåg att ja saknar henne!!

sedan när som stängde drog vi vidare, och hamnade på terassen.
vi beställde ett varsitt glas vin till, oich lite tilltugg.
jag nachos med gucamole, och Kajsa pommes med aioli (stavning?)
suuper trevligt.

och vi har verkligen hunnit med att prata om mycket.
det kändes bra. jag behövde verkligen träffa Kajsa. helt lovely.
vi får helt enkelt ta och se till att det händer snart igen, :)

tack iaf gumman för en underbar kväll ♥


har lite bilder på telefonen, lägger in dom om en stund, :)
nu ska jag kika på kvällens avsnitt av BB. :)
hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0