VINKVÄLLAR----VÄLKOMMEN-TILLBAKA

god afton kära vänner!

är precis hemkommen från en underbar tisdagskväll.
som ni kanske vet (om ni läst bloggen ett tag...) så är tisdagaskvällar = dricka vin.
och ikväll gjorde vi det!

inte mycket, men något glas och lite skitsnack är aldrig fel.
jag har saknat dessa kvällar som fan!


dagen i övrigt har varit super bra.
Eve kom hit på dagen, så åkte vi hem till Janina och lilla Vilda. köpte med oss semlor så här på fettisdagen. =P jag myste med Vilda, sen Eve med. sen vart hon trött och grinig (och var sjuk, lilla stackarn!) och jag vart dålig av deras katter så jag och Eve åkte.
vi åkte (först såklart hem till mig och hämtade medecin mot katterna...) sen ner till SPICE för en lunch tillsammans. vi åt en varsin Italian Journey, och drack en varsin Bikini.
vääärsta sommar trippen ju ;) haha. sjukt gott iaf.

sen drack vi en varsin dricka och åt typ, nyttiga bollar? :S hahaha.
en med alger och pekannötter och en med jordgubb.. dom var sådär. hahaha.
men Wiktor bad oss prova dom så x)

sen jobbade jag, sen upp till Emelie för vinkvällen.
en awsome dag helt enkelt!

nu ska jag lägga mig ner, läsa mer bok (sååååklart!) sen sova.
imorgon är det en ny dag och jag mår faktiskt kanon!! :)

sov så gott allesammans. :)


min fina hund en morgon i sängen när hon ligger och myser med mig.
just nu ligger hon bredvid mig i soffan, :) ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mys! :)

2011-03-09 @ 12:37:16
URL: http://mlauridsen.blogg.se/
Postat av: Star

Vinkvällar äger, först dit, uppe sist, alltid den långa väntan, på det lilla underbara!

2011-03-09 @ 13:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0