DAG-13

Dag 13 - Den här veckan.


hm, den här veckan är ju inte så kul.. eller iaf inte början.

idag är det onsdag, och vekcan har inte börjat speciellt kul.
eftersom jag gick och blev sjuk när vi åkte bandit båten i helgen, så har min vecka börjat sängliggandes.. jippi! jag var till doktorn i måndags och fick veta att min hals är skit. yeas, som om det var en nyhet.
så jag fick ordern att tejpa igen munnen.
så ja, min vecka (som ni kanske kan tänka er) har inte börjat skönt..

men förhoppningsvis slutar veckan bättre.
jag hoppas på att må helt tip top i helgen när ja ska jobba, =)

det är knivsta marknad på lördag vilket innebär att alla ja känner (i knivsta iaf, typ) kommer hänga nere hos oss. vilket faktiskt kan bli kul. om jag mår bra.
men jag ska iaf jobba i helgen. på¨dagarna får vi se..
eller ja, marknaden på lördag iaf. =)

sen annars jobb till ca 03.30 tiden, sedan då. efterfesta? hem? mys? det återstår att se. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0