DAG-2-&-3

Eftersom jag inte bloggade igår, (skriver sen och förklarar min dag) så tänkte jag ge er både dag 2 och 3 i detta inlägg, :)

Dag 2 - Min stora kärlek.

Min stora kärlek tror jag jag vill säga (just nu..) är kärleken själv.. kärleken till min familj och mina vänner. mina nära och kära betyder allt för mig och utan dom vore jag verkligen ingenting.
Dom stöttar mig när jag behöver och finns alltid där.

kärleken runt omkring mig betyder mest. kärlek kan man ha till allt. tex min mamma, min syster, min vovvis och mina bästa vänner. min pappa, min lillebror och min familj och släkt som finns uppe i norr.
jag har så mycket kärlek till dom som betyder.

i dagens läge kan jag inte skriva mer om min stora kärlek som EN person, men man hoppas ju alltid att den rätta stora kärleken ska komma in i livet, :)

Dag 3 - Mina föräldrar.

Mina föräldrar är separerade (var aldrig gifta). Dom separerade vid 1995 (tror jag...) då jag var 5 år gammal.

Jag har i min uppväxt bott med mamma och min lillasyster hela tiden, sedan varit hos pappa på alla lov och allt sånt som kan tänkas.
ibland över helger och sånt med.

Min mamma jobbar som fritidsledare på gården här i Knivsta, hon är väldigt poppis bland alla mina vänner (bland alla knivstas ungdomar? haha!) och hon hittar alltid på en massa bus med oss alla, :)
alla mina bästa minnen med mamma innebär en massa tokigheter som hon bjuder på. som hon hittar på för oss alla runt om. och hon bjuder på så mycket kärlek.
Min mamma betyder allt för mig, hon är en av de viktigaste personerna i mitt liv och jag skulle göra ALLT för henne. ♥

Min pappa vet jag inte riktigt vad exakt han jobbar med, men ja vet att han jobbar på Attacus (som jag tror är ett slags byggföretag av nått slag, då dom byggt några hus som finns här i Knivsta).
han bor i Borgvattnet, som är min födelseby, tillsammans med sin fru som han även har Oscar med, min underbara lillebror.
känslan av frihet och ro när man är hos pappa är underbar.
några av de bästa minnena med pappa är bara han och jag, på ett älgpass. så härligt. bara jag och pappa, lugn och ro, och kärlek.
Pappa är bäst, jag älskar honom och önskar såklart egentligen att man kunde ses mer än vad man egentligen gör. jag saknar honom!♥




Så, det var mina dagar för igår och idag, :) hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0