DAG-8

Dag 8 - Ett ögonblick

Okej, jag måste ju faktiskt vara lite stolt och välja detta ögonblick.

En av mina allra bästa vänner, Evelina, är ju gravid som jag kanske berättat om.
Jag är så glad för deras skull och bebisen kunde inte få det bättre.
Vilket underbart litet liv dom har.

(Jag är helt säkert btw på att det är en kille, ALLA säger tjej utom jag, Eve, Adde och nu lite Adde med.. men jag har sagt från början att det är en kille, och jag ger mig inte!)

Men ett fint ögonblick, var när jag fick känna den lilla filuren sparka.
Det var en sån konstig, men fin och härlig känsla. :)

Du är efterlängtad och så välkommen ut i världen lilla vän.
Vi ses i Augusti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0