DAG-9-10-11-12

Eftersom jag fick den satans jävla oturen att gå och bli stensjuk på båten,
så har jag vart sängliggande och inte orkat.. kommer ikapp på utmaningen nu..

Dag 9 - Min tro

Hm, ja.. vad ska man svara på här.
jag är döpt, konfirmerad och jag vill gifta mig i en fin kyrka. så ja, jag är kristen.
men jag är inte troende. jag tror inte på gud.

jag tror på något.

jag kan inte förklara det, jag tror på att det finns någon form av högre makt.
men jag vet inte vad.

Dag 10 - Det här hade jag på mig idag

oj, super rolig.. NOT.
ett par små hotpants och ett linne. inget mer. ligger under täcket hela dagarna så..

Dag 11 - Mina syskon

mina fina syskon, :) här skulle jag kunna skriva mer, eftersom det finns ingifta "syskon" och så i min familj, men jag väljer att skriva om mina 2 "riktiga" och bästa syskon.

Först min syster, Emelie.
hon är 3 år yngre än mig, och har just fyllt 18.
självklart har vi bråkat igenom alla år, och kivats med varandra. klart vi har!
men jag tror att vi har växt ihop mer nu i äldre dagar.
nu när vi kan göra mer saker tillsammans. och har mer gemensamt.

jag har varit en liten djävul mot henne när vi var små, det har jag.
men jag älskar henne.

Emelie, jag skulle göra allt för dig!!

sen min bror, Oskar.
han är 8 år yngre än mig, fyller snart 13. (ojoj, tonåring!!)
han bor hos vår pappa i Borgvattnet. så vi ses inte så ofta, men han betyder också allt för mig.

dock börjar man ju bli lite mörkrädd för honom nu när han växer ikapp en så att det knakar.
min lilla lilla lillebror som jag fortf tror är 4 år. haha.

jag älskar honom, och gör allt för honom med!!

Dag 12 - I Min Handväska

hahah oooj.
i min handväska finns typ allt, :S

en plånbok, eller ibland tillochmed två..
parfym(er)
deodorant
en liten sminkväska
hårspray
smycken av ALLA dess slag
solglasögon
tändare (och förut ciggaretter, men numera inte)
lipsyl (flera stycken olika)
hörlurar
tamponger
p-piller
min bricanyl ligger alltid där i när jag inte är hemma.

jag tror det var allt, :P har äkert glömt nått. hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0