HÅLL-ERA-TUMMAR

för lite tur i mitt liv nu?

god afton..

jag vet att det var ett tag sen, men som ja skrev, just nu händer det så mycket att ja kan inte alls riktigt styra över när ja kan blogga.
om ja bara har lite tid över, så tar jag ist tid för mig själv att slappna av ist för att sitta här.
hoppas ni kan förstå det.

sen ser man också att statistiken klättrar mer och mer.. jag är fortf lika nyfiken vilka som läser?

jag har 3 stora önskningar i mitt liv just nu.
3 stora saker som skulle hjälpa mig så otroligt. 3 saker som skulle betyda ALLT!
det kan jag förståss inte skriva vad sakerna är, om dom inte skulle slå in, då kan ja självklart berätta, men tills dess så är det lika bra att jag är "tyst". (hur man nu är tyst över skrivandet? haha)

men, jag tänker iaf be er att hålla tummarna för mig. håll tummarna för att det ska gå lite bra för mig. om ni nu vill det såklart. jag ber er bara, :)
men skulle det hända (som ja väntar på denna vecka..) så kommer mitt liv bli så mycket enklare, roligare, bättre och skönare. jag kommer må bra. riktigt bra!

nu ska ja sova, eftersom min film inte vill funka, :( kanske blir den imorgon då....
sov gott allesammans, :)


jag med världens bästa Adrian.
saknar lilleplutten,
måste nog besöka Emelie någon dag (om det är hon som har Adrian denna vecka....)


den "nakna" sanningen. hahahha



P.S, måste bara slänga in en liten kommentar till en vän, som jag hoppas förstår att det handlar om dig. jag saknar dig. du försvann igen, så som du lovade att du inte skulle.
jag blev ledsen och besviken, hoppas att du förstår detta. du lovade mig att vänskapen kom framför allt!
jag hoppas verkligen det löser sig, för du betyder mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0