I-CAN-DO-ONE-MORE

jag hade ju egentligen planerat att gå för en stund sedan, för att gå förbi banken.
men mammsen bestämde sig för att åka iväg och promenera längs vattnet med Nellie.
så jag får skjuts ner.. awsome.

jag tror dessvärre inte det blir så många timmar jobb idag.. vore ju skönt om jag kunde få in lite timmar.. tråkigt folk i knivsta som inte inser hur bra vi är. hur bra mat vi har. hm...

eller vänta, insåg just att det kanske blir ett tag.. kom på att vi har en bokning (mamma och hennes jobb) kl 18.00 ikväll, så det kan nog bli några timmar för mig idag. tjohoo. =)

jag har fixat musik till min telefon, och fixat ett par nya ringsignaler..
hatar att man inte bara kan göra som förut, välja vilken av de låtar som helst som man har på telefonen..
men, Iphone är ju lite speciellt. men jag älskar den.
kommer aldrig kunna ha något annat än Iphone nu tror jag... Apple ♥


idag rotade jag fram mina gamla älsklings jeans i garderoben.. men tro på fan att jag växt ur dom.. och då åt det mindre hållet..
jag börjar fundera på hur stor jag vart? alla mina byxor är ju för stora nu..
men, ska inte handla en massa mer förräns jag kommit ner till min målvikt/målstorlek..
dock känns det bra. träningen börjar komma igång lite. ingenting som syns än (vad jag ser..) men det känns bättre. i like it.

ska även visa er biler ikväll på mina senaste inköp..
har köpt mig mina 2 första långklänningar =) hihi.

nu blir det dags att kila. ha en bra dag så kanske vi hörs från telefonen. eller senare..
puss och kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0