JAG-HATAR-ATT-VARA-SJUK

jag VERKLIGEN haatar det.
nu vill jag bara bli frisk så man kan få leva lite.
jag vill träffa vänner och göra saker.

mest av allt vill jag kunna ringa mina vänner?!?!

läkaren sa åt mig att silvertejpa igen munnen, "du FÅR INTE prata Sandra!!"
jävligt roligt va. han älskade nog det. faan.
ni som känner mig vet att självklart är ja inte tyst hela tiden..

jag försöker prata i telefonen när A ringer. eftersom vi inte kan ses då han absolut inte vill bli sjuk.. (jag förstår honom, önskar ingen det jag har...)
jag försöker prata lite när mamma och syster är hemma, för lite sällskap liksom. men då skäller dom bara på mig att jag måste vara tyst.. jag får inte ens viska..

men, rösten har (till skillnad från igår) börjat höras lite.
så det verkar vara på bättringsvägen. :)
jag måste ju bli frisk till helgen.

stor helg på jobbet.. have to be there!!

ja, finns inte så mycket att säga, mina dagar består av film häng i soffan, och.. ah inte så mycket mer.
någon timmes sömn mitt på dagen då min host medecin gör mig sjukt trött..
men, vila och mycket vatten är bra va? i hope.

nu ska ja väl slå på nån till film, och somna till den.
hörs kanske imorgon.
håll tummarna för att jag mår bättre då :D

PUSS

och btw, såg Justin Biebers - Never Say Never idag.. jag tror jag är lite kär i honom nu.
shit vilken fin film, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0