LITE-TANKAR

(detta inlägg skulle upp inatt....)

Sometimes we put up walls.
Not to keep people out, but to see who cares enough to knock them down..



jag kan inte sova, som ni märker.
ligger och tänker en massa. det finns personer som betyder så mycket.
det finns personer jag skulle göra allt för.
och det finns personer jag skulle göra allt för att få ha i mitt liv.

jag är lycklig, det är jag verkligen. allt känns såå bra nu.
men samtidigt är jag ledsen. kan inte förklara här varför.

men kära vänner, om jag stänger er ute ibland.. inte ringer, inte svarar på samtal eller sms, så beror det inte på er. då beror det bara på att jag behöver tid för mina egna tankar.
för att allt inte står rätt till. inte just då.
men ni som betyder mest, ni VET att ni gör det. och ni vet att no matter what så är ni mina bästa vänner.


jag önskar så mycket, att min dröm kan bli sann.
om denna önskan slår in, kommer jag bli den lyckligaste på denna jord .
jag kommer vara den gamla vanliga Sandra igen.

men tills dess, så försöker jag verkligen . ha tålamod med mig.
jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0