MIN-HELG

God afton gott folk.
ojojoj viiilken helg detta vart!

fredagen innebär jobb på kvällen (på dagen gjorde jag inget mer än att sega i sängen framför tvn..), men inte alls mycket folk. vilket var rätt tråkigt, men tiden gick fort iaf.
åkte hem, sov några timmar. helt slut.

på lördags morgonen så åkte jag och mamma ut och övningskörde. gick riktigt bra. tränade på att stanna och köra iväg i branta backar. hahaha. skit kul faktiskt!

hamnade ute hos Adde där ja mest dog. kikade på film och typ nästan somnade. hahaha. hade en seeeg dag.

vi åkte till knivsta och hem till oss, där vi (jag, Adde, mamma, syster) firade Krackis som fyllde 20 år i onsdags.. GRATTIS IGEN KRACKIS!!! (alltså systers kille)
vi åt kakor och hade presentutdelning. hihi. skoooj, :D
han fick mest en massa ploj party grejer av oss. det bästa var ett par STEN COOLA "Happy-birhtday-brillor" haha. ni ska få se, ;)

sedan åkte jag och Adde till Eve och Adde och grillade. och fy faaaan vad gott det var. omg!!
kött, pommes, vitlökssås, halloumi och en massa cola. mums!!
riktigt härlig middag och en massa roliga pratstunder, :)

sedan vart det jobb för min del och det var helt awsome.

vi hade karaoke final igår och det var fullt hus (eller ja, det kändes så)
det var iaf gaalet mycket folk, och alla var glada och drack en massa. vilket såklart vi gillar, för då blire klirr i kassan , ;)
men det var total drag heela kvällen, folk höll igång från början till slut.

självklart var jag heeeelt död när jag kom hem, men det var värt det. för vi hade en så bra kväll och jag är såå glad, :)
nu äre bara att man ska ta sig igenom knivsta marknad som är den 21 maj. vilket tydligen är lika mycket drag som igår, men 3 ggr så mycket folk. jiiiises. tur att vi har större personal styrka då iaf. hahaha.

fick sovsällskap inatt som jag tackar mycket för. (hatar att sova själv...)
och idag degade jag mest tills jag skulle till jobbet igen.. sen jobbade jag, åkte hem, kollade BB och nu är jag här. haha.

men helgen har vart tok bra. och jag känner mig hur nöjd som helst.
en massa känslor som bara bubblar inombords som man vill släppa ut, men inte riktigt kan. haha.

men, nu ska ja försöka sova.. annars blire en film eller nått.
hoppas ni alla haft en bra helg, så hörs vi imorgon, :) (DET GÅR INTE LADDA UPP BILDER JUST NU.. TESTAR OM EN STUND... :)

(p.s och ni?!?! tack för att ni höll tummarna i fredags.. det hjälpte!! =) hihi!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0