LET'S-TURN-OUR-CANT'S-INTO-CANS---AND-OUR-DREAMS-INTO-PLANS

Godafton kära vänner.
hoppas ni alla haft en bra dag. min har vart... konstig? haha.

jobbade 7-16, jobbade med Pauline.
tiden gick fort, vi hade HUR MYCKET SOM HELST att göra, men ändå hann vi med allt, och extra?! det var sjukt, ingen av oss förstod hur vi hunnit eller vad vi gjort för att hinna, vi bara hade gjort det. haha.

helt plötsligt var klockan 3, ALLT var gjort och det fanns inga kunder..
så jag fick sluta om jag ville.
jag tog då chansen att åka hem när solen fortf lyste.
trist nog, när jag var hemma vid 4 tiden (då jag egentligen skulle sluta) så gick solen precis ner. alltså jag skojar inte, den gick ner på vägen hem från bussen och när jag klev in hemma, var det typ mörkt ute.
gaah.

kan det komma lite snö nu så det blir lite ljusare TACK!
sen är det mysigare med.
som idag har det vart minus grader hela dagen, men ingen snö. sorgligt faktiskt.

nu ska jag försöka få tag i min kära Elina... haha.
sen kanske kolla en film, :)

hörs sen darlings!

(bild- en på mitt underbara PIP gäng.. <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0