RIKTIGT-LESS

Godmorgon..

Ja, som rubriken säger.. Så är jag riktigt less, på att ha såhär jävla ont.
Hur länge ska jag stå ut?!?

Ser dock fram emot 2 saker nu..
Idag blir det kanske en lugn "terapi-behandling" för nacken som förhoppningsvis kan mjuka upp musklerna lite.. På fyrishov!
Sedan på tisdag har jag bokad tid för behandling för rygg och nacke.
Hoppas det hjälper!!

Idag ser ut att bli en chill dag.
Hjärtat sover fortf och jag ligger bredvid i sängen. Lyssnar på vinden utanför som inte låter spec lugn..

Sen blir det nog till att åka och kolla på innebandy! "våra" grabbar kommer nämligen till alsike och spelar mot Knivst laget :) kan bli kul.
Dock känner jag ju massa folk i båda lagen, haha. Men självklart hejar jag på Arlanda :)

Sedan blir det fyrishov.
Sedan kanske Ikea för att fylla ut vårt julpynt lite.. För sen när vi kommer hem ska vi stor städa och julpynta!

Så hoppas ni får en bra dag allesammans :)
Hörs nog senare :)

Puss och (ja va fan säger man??) "ha en mysig första advent"?? :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0