SÖMN?

Hej hopp..

Ligger i sängen, funderar på om jag kommer få sova alls..
Känns som det kommer bli en lång natt. Typiskt, eftersom jag ska hoppa in och jobba på fritidsklubben imorgon.. Damn.

Min lilla klocka som ligger på fönsterbrädan tickar högre än aldrig förr..
Trots den så hör jag ändå klockan som tickar ute i vardagsrummet..
Stänger jag ögonlocken så känns det som att dom bryts upp igen, kan verkligen inte ens försöka sova.

Plus detta så bränner min arm.
Lyckades så klart bränna mig under matlagningen ikväll så nu har jag brännmärken av stek-fettet över hela underarmen..
Vilket fortf bränner så jag tror jag ska dö.. Smörjer in det hela tiden dock, det är skönt..

Nä, nu ska jag krypa in i famnen på min älskade, och se om jag kan sno lite av hans sov-stoft från John blund..

Godnatt allesammans..

(bild- ja den säger väl sig självt?)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Aj! <3

2011-11-24 @ 13:38:27
URL: http://mlauridsen.blog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0