VILKEN-JÄVLA-DAG

Gud så positiv jag är känner jag.
Usch!

Förlåt allihopa, men har verkligen inte en bra dag..
Skit segt på jobbet pga att jag hade ont och var trött. Tok deckade på bussen, missade nästan kliva av..

Mått skit sen jag kom hem,
Färgade håret, vart väl bra, men inte alls i närheten av det jag ville uppnå.

Fick halsbränna och mådde pyton igen sen. Kanske för jag att tröst svullade i mig så mycket mat och chips som jag kunde..

Funderar starkt på att köpa ett gymkort imorgon..
Ska iaf spendera morgondagen med Pauline när hon slutar. (jag är ledig!)
Imorgon är det lön, och jag ska tröst shoppa. (på rea!)

Hörs imorgon, förlåt för allt gnäll.
Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Cool halsduk! Pus

2011-11-15 @ 21:33:55
URL: http://mlauridsen.blog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0