ÄLSKAR-MIN-SÄNG


Hejsan hoppsan igen.
shit vilket blogg sug jag har idag! galet .
har ju egentligen ingenting att blogga om? haha.
har iaf diskat klart. har docl inte tagit tag i kläderna än.. (a)
jag satte mig i sängen med datorn, och kollade runt på bloggar. :)
vilken insperation man får av det! lovely!
är så sugen på att shoppa. en ny jacka, (läs - kappa, päls?) klänningar, koftor, SKOR. mums.
även kikat en massa på smycken, åååh vad jag älskar hösten! =)
älskar att sitta här i sängen. har golvlampan tänd, som ger ett mysigt sken, inte alls för ljust. och min röda lilla lampa i fönstrett ger det hela en romantisk känsla.
tittade mig just omkring, och inser vad jag älskar det här rummet.
det rum som vi faktiskt fixat till. tapeterna.. love them.
min stora härliga, mjuka säng med mitt dubbeltäcke och mina underbart sköna kuddar.
gud vad jag saknat detta? finally back.
jag sitter här och funderar på vad jag ska göra till middag.
jag är inte speciellt sugen på någonting... tror karl är det dock..
men vill inte väcka honom för att fråga heller, bättre att väcka honom när det är klart isf!
hm, får gå och kika i kyk, frys och skafferi. nått ska jag nog orka göra, :D
hörs sen!
(bilder- nu!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0