AWSOME-DAY

God afton.
Återigen en natt som jag sitter uppe. Men iof så jobbar jag natt imorgon, så det kan ju vara bra..

Har haft en riktigt bra dag,
(förutom att min rygg återigen dödar mig rakt av...)
Till middg gjorde vi nachotallrik med ett varsitt glas vin. (by the river, note to myself, riktigt gott vin!)
Sedan myste vi vidare med lite mer vin, ost och kex. Oh my goooood!

Och nu sitter jag för mig själv i soffan under ett täcke med en skål glass :)
Jag myser rent utsagt :p

Vi kanske hörs sen, om ja inte kan somna.. Eller så imorgon. Om jag överlever natten..
Min rygg är verkligen åt helvete nu!!
Behöver verkligen ringa mina kära läkare på akis...

Puss och godnatt allesammans :)

(bild- från någon natt sedan då jag gick till bussen.. Behöver verkligen göra saker snart, dags att fota lite mer i mitt liv...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0